Monday 10 March 2014

Teori Shah Paskal: BERSEDIA UNTUK MENERIMA KETAKJUBAN


Teori Shah Paskal: BERSEDIA UNTUK MENERIMA KETAKJUBAN


1. Penat saya membuat pelbagai teori dan spekulasi dari pelbagai sudut ilmu, sejarah dan kes-kes berkaitan dengan penerbangan dan ketenteraan apabila apa yang saya terima benar-benar mencabar minda logikal saya.
2. Saya merupakan antara orang pertama yang membuat status bahawa pesawat tersebut sudah musnah akibat satu letupan yang saya syaki bom di muncung pesawat (saya update status saya di Facebook bahawa pesawat sudah berada di dalam lautan/musnah bertentangan dengan idea majoriti orang lain yang percaya pesawat sedang ditawan)
3. Saya juga antara orang pertama dari segelintir orang yang melihat bahawa pesawat sudah pun berada di dalam lautan.
4. Saya antara orang yang menolak pendapat bahawa pesawat sudah dirampas dan kononnya di bawa ke lokasi rahsia, saya juga menolak teori kemungkinan juruterbang telah membuat satu tindakan yang membahayakan orang.
5. Yang saya tidak tolak ialah pesawat mungkin dibom dari dalam dan saya juga tidak mengambil ringan hipotesis kemungkinan pesawat sebenarnya ditembak oleh peluru berpandu dari udara ke bumi kerana kemampuan seperti itu dimiliki oleh Vietnam melalui S300 buatan Russia.
6. Senjata misil jarak jauh seperti ini sehingga boleh memintas peluru berpandu balistik juga dimiliki oleh kapal-kapal perang Amerika Syarikat (AS).
7. Semua itu rupa-rupanya tidak ada kaitan langsung.
HILANG MENJADI MISTERI, TIMBUL MENAMBAHKAN MISTERI
8. Akhirnya dengan peluang yang ada, saya dilaporkan bahawa kapal terbang malang tersebut berada di dalam lautan yang gelap, lebih kurang 300 meter.
9. Pesawat berada di dalam keadaan baik, 100 peratus atau 90 peratus dalam bentuk asal tanpa kecacatan yang ketara.
10.Semua penumpang berada di dalam pesawat, terikat di tempat duduk masing-masing dan berada dalam keadaan yang baik walaupun sudah berhari-hari di dalam laut.
KEJADIAN TIMBUL
11.Pesawat akan timbul menurut kiraan saya di antara Jumaat/malam Sabtu atau hari Ahad ini, genap tujuh atau lapan hari ia hilang.
12.Ia akan timbul dalam perairan di sebelah Vietnam
13.Timbulnya akan mengkagumkan dunia…sebuah pesawat besar yang berada di tengah lautan.
14.Pihak berkuasa boleh mengambil barang-barang dan tubuh-tubuh mangsa yang saya rasa berada dalam keadaan yang masih elok.
15.Timbulnya pesawat ini akan menimbulkan persepsi baru dan keajaiban dalam sejarah penerbangan atau perubahan pada sikap manusia itu sendiri.
16.Tentang wujudnya dimensi yang kita boleh sifatkan tanda-tanda kekuasaan Allah.
17.Saya juga menjadi orang pertama yang mengumumkan berita ini “pelik tapi benar”, tak payah tuduh kerajaan atau TUDM, TLDM, ATM, LLN, TNB tahu kisah ini kerana semua orang hatta teknologi tercanggih milih kuasa besar pun pening…
NOTA PENULIS : SAYA TIDAK PAKSA ANDA PERCAYA, TUNGGU AJELAH, TAK LAMA PUN, TINGGAL 3-4 HARI SAHAJA LAGI/KALAU TIDAK BETUL, ANGGAP JELAH SEBAGAI ANGIN LALU

Dicopy sepenuhnya daripada Shah Paskal.

16 comments:

  1. Boleh diguna pakai..nothing is impossible..kekuasaan Allah Azza Wajallah..

    ReplyDelete
  2. Otak cetek btol...klo kpal kne bom kan...woi brader rkyat kt dunia nie bnyak..ko ingt psawat uh klo kne bom die nye bnyi mcm ko letop kan belon ke ap...ckap bkn men bangge lg mcm ko tuhan plak blh nmpak bnde uh smue jd...bnde yg kite x taw jngan nk diada ada kan crite bro...bkn men pluru brpndu lg..pmikiran mcm anak buah aku yg 2 thn...nie smue bia allah yg tntu kan bkn ko...ko allah ke??ko tuhan??kalau kpal uh kne bom da tntu2 la serpihn bangkai kapal uh jatuh nk mne3 negeri..lg stu klo kapal jatuh kt laut ko ingt rkyat nie smue bute ke??pekak ke??x kan la dalam brjuta kt dlam negeri nie sorang pn x nmpak kpal uh jtuh..x kan la x dgr kpal uh jtuh..woi abg brader kpal trbang taw..klo btol jtoh dlam laut bnyi die bkn mcm kite baling batu kt dlam laut yg stakat bnyi 2 3 org jew blh dgr...nelayan pn brsepah kt laut uh...bkn men riak lg ngan kptsan ko...mcm bnde uh cmfrm2 100% ko taw...ajal maut segalanya di tngan allah bkn di tngan ko!!so bnde x taw ap crite jngan nk bt crite..ddk diam..ko g solat hajat n brdoa lg bgs dri ko bg alsan bdoh ko nie...siap nk tggu 3 4 hri...org akal dkt kple bkn kt tapak kaki...pkr dlu sblm ckap...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faizad, itu teori penulis, dia xsuruh anda percaya pun. semua manusia bebas beri pandangan jika ianya adalah sesuatu yg tidak berkaitan dgn hukum syariat. kuasa Allah xada yg mustahil. anda ckp Allah yg tentukan, ajal maut ditangan allah, dalam masa yg sama anda juga telah membodohkan org, memaki hamun mencaci. mcm mana tu? :)

      Delete
    2. Stuju dgn anonymous....apa daaa faizad...nmpk bnr kbodohanmu!

      Delete
    3. Orang macam faizad fikri bersepah macam mangkuk tandas.baca tajuk jer pastu komen macam baca semua..rasa diri dah cukup bagus kot..kalau cakap bodoh marah..tapi memang bodoh pon..bak kata orang... sekolah bertingkat-tingkat,bodohnya berlapis-lapis.

      Delete
  3. mabok ketum lagi

    ReplyDelete
  4. tak payah la emo sangat faizal fikri
    semua org ada pendapat msg2
    dia tak suruh pun anda percaya :p

    ReplyDelete
  5. semoga Allah melindungi orang yang beriman dan beramal soleh

    ReplyDelete
  6. Berfikir menggunakan akal dan minda....terima pendapat orang....dan respect pendapat orang.....mana tau tuhan nak bagi petunjuk mh370 melalui mamat paskal nie....sapa tau....yang penting respect pendapat orang....baru orang respect pendapat kita....bukan dengan cara maki hamun mcm tue.....sekian.....salam

    ReplyDelete
  7. mungkin betul teori tersebut... sbb ini smua kekuasana ALLAH... firasat awak sama dgn saya... kuat mengatakan, dah crash.... dan ada di dasar laut tu... sbbnya, kita ni smua cuma manusia... x sehebat sang PENCIPTA kita.. kalau DIA nak tutup mata kita bagi x nampak skali pun, walau pun ada depan mata, DIA boleh buat........

    ReplyDelete
  8. Memang la bebas utk bg pendapat@teori bagai tp juz simpan je dlm otak tu...pk prasaan ahli kluarga mangsa..klau kita kat tmpat dorng apa rasanya bila bca smua ni...gua stuju ngan faizad..simpan ja teori tu..

    ReplyDelete
  9. Saya percaya anda berguru dengan guru yang sama kepada Raja bomoh antarabangsa.

    ReplyDelete
  10. Kuasa Allah melebihi dari akal yg logik, wajib kita beriman ke atas ketentuan Allah...

    ReplyDelete
  11. Ada kaitan dengan NWO ni. Media mengaburi mata rakyat.

    ReplyDelete
  12. hang percaya pasal ni hang bangang..yang dk bela mamat yg tulis nie aku xthu la otak lembu atau keldai..agak2 la nk trima teori pn..

    ReplyDelete
  13. Sudah lebih 7 hari nih

    ReplyDelete