Tuesday 11 March 2014

Gempar - Kehilangan MH370 sudah diramal tahun 2013

Gempar - Kehilangan MH370 sudah diramal tahun 2013








Sesungguhnya video ini menguatkan lagi teori konspirasi yang telah dirancangkan CIA melalui lidahnya iaitu CNN bagi merosakkan negara dan akidah Islam.

Rakaman oleh seorang Nabi Palsu (Prophet T.B Joshua), khususnya penganut setia Kristian sangat pasti tidak ada nabi lagi yang lebih agung daripada Jesus Kristus mereka.

Sebaliknya media Barat mempersendakan hal-hal berkaitan agama hatta merosakkan akidah umat tak kira Islam mahupun Kristian dengan mengada-adakan kuasa ramalan seperti ini. Maka ramailah yang terpengaruh pasti menurut semua kata-kata mereka..

Rakaman telah dibuat pada 28 Julai 2013, menyebut perkara yang akan berlaku kepada sebuah negara di Asia berkait rapat dengan kehilangan pesawat Boeing 777-200, MH370 milik MAS sekarang. Sama-samalah kita renungi dan berdoa agar kita tidak tertipu dengan fitnah dan helah mereka..

Adakah ini konspirasi? atau Hanya kebetulan ? Komen ANDA ?


8 comments:

  1. tak leh caya.. kena tgk berapa banyak ramalan yang mamat afrika ni keluarkan pastu bandingkan pulak berapa banyak yang terjadi secara kebetulan.. contoh: dia ramal 500 benda, tapi 2 je yang terjadi, tu pun secara kebetulan, bermakna ayat dia takleh pakai.

    orang putih panggil blindshot with a shotgun/machinegun

    ReplyDelete
  2. Itu bukan nabi.. dia cuma pastor.. itu bukan ramalan tp itu adalah nubuat "mesej dari Tuhan"..

    ReplyDelete
  3. Orang beragama Kristian dah tentu akan percaya dengan Temberang mamat Afrika ni..Tapi kita sebagai ummat Islam masih ada dinding iman..Dengan mudah mengatahui..

    ReplyDelete
  4. Peralatan canggih macam mana pun ,banyakkan berdoa

    ReplyDelete
  5. ntah betul ke x subtitle dgn die ckp ni.

    ReplyDelete
  6. Semua tak mustahil dengan bantuan jin dan syaitan, kalau david copfl magiction tu nk jadi nabi pn boleh, comfm orang sembah sebab dibantu makhluk lain.

    ReplyDelete
  7. korang tau xkita dah dekat akhir zman...byk fitnah...ye aku caye pasal mh370 hilng ade agenda CIA/america dn sekutunye yahudi..nak takluk dunia, nak buat cm iraq,palestine dan syiria..sb Rasulullah pernah bersabda-akan ada kebangkitan islam kedua di sebelah timur dgn membawa panji2 hitam-yg mungkin indo, brunei tau malaysia..so negara kita jrg ditimpa musibah...skrg dorang nak 'labuh syp' / lending kt negara kita...agen perisik kt mana2 jer...yg aku paling risau rakyat kita jd tali barut..guna org dlm..skrg fitnah kt mana2 jer...kita mesti kuat smgt..jgn terkejut jika malaysia jd cm iraq..sebaran freemason dn syiah kat mana2 jer..wahabi/kononnye islam tp munafik..rata2 sktg,,,najib begong tu,biar negara kita penuh sampah2 pati dan pendtg asing belajar kt cni..bodoh la.

    ReplyDelete
  8. akai letak kat lutuit la hang ni bila komen...anonymous 1:23 AM..

    ReplyDelete