Tuesday 25 February 2014

Amah Kelar Leher Dua Anak Majikan Sebelum Bunuh Diri




Amah Kelar Leher Dua Anak Majikan Sebelum Bunuh Diri | Seorang amah telah bertindak membunuh anak majikannya dan membunuh diri sendiri, apabila dia ditinggalkan bersama anak-anak majikan tersebut

Amah Kelar Leher Dua Anak Majikan Sebelum Bunuh Diri



Seorang pembantu rumah Indonesia itu dipercayai telah menyembelih leher bayi dan abang tirinya berusia 5- tahun sebelum membunuh diri semalam.

Keluarga telah meninggalkan untuk restoran pada pukul 5 petang seperti rutin harian mereka , meninggalkan anak-anak di bawah jagaan pembantu rumah, yang hanya dikenali sebagai Agnes .

Nenek itu mendapati kanak-kanak yang lebih muda, 18 bulan Melvin Selvan Yusuf, dan Agnes bergelimpangan di dapur dengan tiga pisau dapur berlumur darah berhampiran.

Ketua Polis Sungai Buloh Penguasa Junaidi Bujang berkata sepasukan polis yang dihantar ke rumah apabila dimaklumkan oleh nenek itu diikuti jejak darah dari dapur ke bilik di tingkat atas.

Di sana, mereka menemuianak sulung , Koay Jia Hiong , masih memegang alat kawalan jauh televisyen . ( Kedua-dua kanak-kanak lelaki mempunyai ibu yang sama. Koay adalah anak dari perkahwinan beliau yang pertama . )
Junaidi berkata pemeriksaan awal mendapati tiada tanda pecah masuk ke dalam rumah itu, polis yang membawa kepada percaya bahawa ia adalah satu kes pembunuhan merangkap membunuh diri.

Beliau berkata Agnes , yang dipercayai telah dalam 30-an beliau , tidak mempunyai permit kerja walaupun dia telah dengan keluarga selama 1 ½ tahun.
Keluarga menyifatkan pembantu rumah itu sebagai " penyayang dan baik dengan kanak-kanak " dan tidak pernah menyebabkan sebarang masalah.
Dia dipercayai telah membunuh Koay pertama, kemudian Melvin , sebelum menyembelih tekak sendiri.

Junaidi berkata pembantu rumah dan kanak-kanak tinggal di rumah dengan ibu mereka, dua saudara perempuan dan ibu bapa beliau serta bapa Melvin
Mayat-mayat itu dihantar ke Hospital Sungai Buloh untuk bedah siasat.


Dunia yang semakin berbahaya. Tiada siapa yang boleh dipercayai. apa komen anda ?

Sekian .
Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment